tisdag, april 14, 2009

1 timme i hallen!

Jag, mamma och de stora gick ut på en promenad/cykeltur tidigare ikväll.
Skönt! Men så började jag känna av min hals. Den gjorde ont i morse med. Men inte så här.
Jag försökte tänka bort det (funkade tillfälligt) och for och körde ett pass i styrkehallen. Körde bara lite kondition med tanke på halsen och mest styrka! Kändes skönt i kroppen och jag orkar mer och mer.
Härligt! :)
Det finns kanske hopp för sommaren iallafall.
Har slutat kliva upp på vågen då jag stått still i vikt de sista månaderna....Känns som ingen mening!
Nu hoppas jag att vi får hålla oss friska hela familjen!
Hopp i säng! De ska jag göra nu!
Kram

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja, vi hade det verkligen jätte härligt i påsk! Sol och underbart väder! Så jag förstår att du blir lite avis ;) Du som varit duktig och jobbat! Men håller med och hoppas på bättre lycka nästa år!
ja, det var jätte roligt att han kammade hem första pris på tävlingen. Det trodde vi aldrig utav allt folk som kryllade på sjön. Riktigt skoj!

Kram kram

Petra sa...

Va duktig du e gumman!!!
Skönt att träna. Bara du inte blir sjuk somsagt. Va skönt att du känner att du orkar mer och mer. Mitt pass idag va motigt. Men men.

Inget att tacka för. Du piggar upp mig varje dag ju!!
Tack för att du finns.

Massa kramar

Sov så gott vännen
Hoppas du må bra imorgon

Amanda sa...

hoppas att ni får hålla er friska kia, för jag är sjuk nu och det är verkligen inte kul. min andra förskylning nu på en månad. feber och hosta, hes ja allt. huvvaligen, säger jag bara. men jag ska inte klaga i onödan, finns dom som har det 100 ggr värre. kram Amanda