måndag, april 27, 2009

*peppar peppar*

Dagen för Elina hade gått bra! Skönt... Hoppas det håller i sig!
För de stora hade det gått fint med. Det är skönt att veta att sina barn trivs.
Min dag har gått bra den med. Blev så glad när jag fick veta att sötaste Erika kommer att jobba hos oss ett tag framöver nu! :)
GRATTIS GUMMAN!

Middagen vilar tungt i magen. Köttfärsbiffar och pasta blev det idag! MÄTT! Blir träning med goa Sanna sedan. Roligt med sällskap! Blev glad över ditt mess. :)
Men först ska barnen göras redo. Elina får nog lägga sig tidigt. Hon är så trött när hon varit på dagis.

Nu ska jag mysa med barnen!

Kram

1 kommentar:

Therese sa...

Här bakas inget då jag vill komma i några jeans igen... 8,4 + sedan jul, hur fan är det möjligt?! Ha, ha kilonen måste verkligen äääälska mig ;-P Men en fruktsallad lovar jag å bjuda på *fniss*

Kram kram