torsdag, april 30, 2009



Lär nog inte hända igen så titta er le! ;) Så här tänkte jag se ut ikväll. Om jag inte fryser ihjäl vill säga! *skratt*

Kjol och topp (som knappt syns på kortet, en lila sådan) är inhandlat på ortens klädaffär Nennaz

Kavajen är en svart manchester (stavning?) kavaj som har några år på nacken... Till det ett par svarta skor med en lagom klack!


Så här skulle jag aldrig orka stå varje morgon. ;) Ansiktet fick inte vara med på kort heller då jag inte gjort mig iordning för fem öre.

Får se om kameran få hänga med ikväll. Då kanske de blir lite partykort! ;) Så ni som ska ut-akta er! Hahahaha!

8 kommentarer:

Nina sa...

Blir ju bra det där! fint
Hoppas ni får kul ikväll och att det är mycket folk ute!

Kram

sara sa...

Tack tack, ja det är sååå underbart. Kramar

Petra sa...

Hej!
Va go du e .
Ja de e allt synd

Så in du e!
Ha de så kul nu!
Kramar

Nina sa...

Ja jag tycker oxå att man känner sig större i kjol. Knepigt ju!
Knäpp massa kort ikväll nu så vi får kolla på dom sen =p
Kram

Vendela sa...

Jo men klart du ska lägga upp dagens outfit varje morgon - och glöm inte att skriva ut var respektive plagg är inköpta ;-)

Ha ha - skojar bara förstås! Ha det nu riktigt trevligt ikväll :-)

Kram kram

carola sa...

hoppas du hade en bra kväll igår..

Här var det så lungt och skönt..

Nisse har dragit dig som veckans blogg..tjohoh:)

kram

Lise-Lotte sa...

Hoppas att du får roligt...

Carma ♥ sa...

Jag tittar mig le ;-)
Mycket fint tycker jag!
Du frös inte ihjäl va?
Kram