söndag, april 19, 2009

Upprensning!

Jag vägrar se nå mer snö. Nu ska de banne mig vara vår. BORT med SNÖN!
Jag har rensat bort en hel del vinterkläder. Var så fullt på alla våra klädkrokar. Så de var verkligen välbehövligt.
Lillan har badat och nu har hon fått hoppa i säng!
Hon sov så kort stund tidigare idag så hon lär nog vara trött.
Själv planerar jag ett VARMT bad...Känner mig lite frusen.
De stora ser på bolibompa och sedan ska de få göra sig redo för sängen med.
Imorgon är det skola för Isac igen. Det blir nog skoj att få träffa alla klasskompisar igen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

5 kommentarer:

Lise-Lotte sa...

Vi ska äta resten av tårtorna från igår snart...sen blir det nog lite tv och pluggande...

Amanda sa...

Har ni fortfarande snö kvar?? Usch så deprimerande. :oP Här har vi blivit bortskämda med riktigt sommarväder de senaste två veckorna. kanske därför man blev så sugen på alla fina klänningar. :o)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Så sant som det är sagt..VÅGA VÄGRA MER SNÖ!!! Vi har oxå endel kvar på jag hoppas o tror att det går åt rätt håll även här =D

Kram

Nina sa...

Ja det går alldeles för fort!
Säger ju bara pang så börjar han på dagis!Får nästan panik samtidigt som det är roligt att se han utvecklas!

Nej nu blire till å natta Melvin så han orkar upp imorron!

Va du är duktigt på att motionera!

erika sa...

Nu vill till och med JAG att snön ska försvinna! Då är det skarpt läge! *fnissa*