onsdag, april 15, 2009

Mardrömmar...

I natt har jag fått pröva på att vara död. I min dröm. Kändes så verkligt. Ibland undrar jag varför jag drömmer så mycket. Jag drömmer många olika små drömmar under en natt. Inte undra på att jag aldrig känner mig utvilad på morgonen. Hjärnan går på högvarv även på natten...
Halsen känns lite bättre, men långt i från bra. Får se hur det känns under dagen. Kanske blir en promenad ikväll istället för styrka...Som sagt får se.

Nu ska jag strax göra barnen redo för en dag på fritids/dagis.

Kram på er alla!

4 kommentarer:

Petra sa...

Hej!
Fy vilken natt du haft med mardrömmar! Stackare.
Fasen att du inte mår helt hundra. Men ta de lugnt idag då.

Jo idag mår jag bättre, jag äter allt ju. men jag har epelepsi därför la jag mig direkt igår när jag fick känningar. Så jag fick inget anfall.

Jag håller tummarna att du får en bra dag på jobbet gumman.
Massa kramar

Tusen tack för att du bryr dig om mig!

Vanja sa...

Jag drömmer mkt med.. är väl perioder det där skulle jag tro!

Kram min vän!

Vendela sa...

Träna inte styrketräning om du har ont i halsen! Ta du en promenad istället.

Otäckt med mardrömmar - jag får sånt i perioder också....

Kram kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja:
Ja, du vet ju hur det är. Tyck om dej min vän! *kram kram*