måndag, april 20, 2009

Måndag igen.

Morgonpigga barn! 6.00 var de vakna hela högen! Deras pappa var redan uppe och deras mamma var så trött. (ovanligt eller hur?)

Nu börjar en ny vecka. Ute skiner solen och det är -6 grader! Brrrr! Hoppas de blir lite varmare frammåt dagen. Då ska jag ta med mig tjejerna ut på promenad. Kom ju på igår att jag ju faktiskt har en ståbräda som jag sätter fast på vagnen. Då kan vi ge oss ut på lite längre promenader utan att stora sessa ska bli alltför trött! Hon kommer bli nöjd när hon får höra detta! ;)

Nu är det dax att gå ner med alla barnen, som ligger och myser framför tv´n.
Isac ska fika och göras redo för en dag i skolan! :)

20 April. Tiden springer verkligen i väg...

2 kommentarer:

Mina Prinsar och Jag sa...

Hej!
Hittade din blogg i en kommentar.
Kul att läsa om dig som 4 barnsmamma... jag tycker det är jobbigt med "bara" 2 barn!

Passar på att tipsa om en tävling hos mig.
Du hittar den här: http://www.minaprinsarochjag.com/2009/04/tavling_19.html#comments

Petra sa...

Hej !
Godmorgon kära vännen min!
Ja idag skiner solen även här, men inga minus grader. Oj bra då ska jag skriva ut de receptet senare idag .De lät ju så gott=)

Ja visst går tiden fort på onsdag fyller Cornelia 3 år! Otroligt!
Tiden bara flyger iväg.

Nej nu måste jag strax sticka.
Jobbet kallar.

Kram på dig
HA en underbar dag