torsdag, april 16, 2009

Nu är det helg!

Jag har gjort helg och det känns såååå skönt! :)
Skulle egentligen inte träna något idag. Men de gick så där med den saken! ;) Jag var bara tvungen att fara och styrketräna en sväng. Solade först 15 minuter och det var underbart! Bara vara själv i värmen och drömma sig bort! Sommaren-ser fram emot den.
Sedan körde jag ett benpass på 30 minuter. Nu kan jag lägga på tyngre och tyngre vikter och det känns helt otroligt! Det trodde jag aldrig när jag började i Januari.

Tog fram måttbandet på skoj imorse och mätte mig...Det visade sig att jag tappat en hel del cm runt både midja, bröst, rumpa och lår...Det är ju det jag sagt! Man ska inte bara titta på vågen! För enligt den händer det inget. Inga resultat. Tänker som jag sagt tidigare inte väga mig på väldigt länge. Möjligtvis till sommaren! *skratt*

Dagen gick bra iallafall. Men visst är det drygt att sluta kl 17 när man är ledig sedan dagen efter? Men men, det gick bra!

Inga kommentarer: