fredag, april 17, 2009

Godmorgon!

När jag tittade ut genom fönstret kl 7 var det strålande sol och blå himmel. En perfekt morgon för en morgonpromenad alltså.
Jag gick och gjorde välling till tjejerna och mysa en stund innan vi gick ner. Fikade och tittade ut genom fönstret igen. Vart tog solen vägen????
Jag bestämde mig för en promenad iallafall. Blåste lite... Tänkte bara gå en kortare sväng!
Men när jag väl var ute och hade gått den korta svängen så fortsatte jag rakt fram istället för att svänga av till våran väg. Jag gick till "hökberget" och var allmänt rädd för björn hela tiden! ;) Tur jag hade musik i mina öron så jag inte hörde hur de susade i träden. Testade på att jogga en bit med. Kändes bra! Det finns hopp för mig!

Nu sitter jag i soffan. Ska pusta ut lite innan jag sätter igång med matlagning. Ska sno ihop en lasagne tänkte jag. Bra att ha matdosor till jobbet...

Ses senare!
Kram till er alla!

1 kommentar:

Petra sa...

OJ imponerad utav dig. Jogga de har jag aldrig lyckats med. Fixar de inte bara.
Du e duktig. Du ska vara stolt över dig vännen.
Kram