måndag, april 20, 2009

Detta gillar jag inte!

Efter en stund i fusksolen och ca 40 minuters styrka av benen känner jag av halsjäkeln igen! Vad tusan? Har verkligen ingen tid att vara sjuk... *suckar*
Bara att bita ihop. Dricka varmt och käka lite halstabletter! Allt ordnar sig! :)

Var som vanligt skönt att få köra ett pass. Jag blir som en helt ny människa. Dock hade det ju arit roligare om man sett lite resultat! ;) men de kommer väl! Det är ett tag till sommaren! Tack och lov för det ändå...
(jag både vill ha sommar men sådana här gånger gör det som sagt inget att det är ett tag kvar. Då hinner jag träna fram lite muskler medans)

Nu väntar sängen. Känner mig trött i ögat! Blir en del tv innan ögonen får blunda...

Kram

6 kommentarer:

Petra sa...

Åh skönt att träna. De ska jag ta tag i nu! Inte alls motiverad idag men jag måste!
Åhh sola solarium. Skönt.

Ja de blir sängen tidigt här oxå idag. Så trött

Massa kramar

Petra sa...

Åh skönt att träna. De ska jag ta tag i nu! Inte alls motiverad idag men jag måste!
Åhh sola solarium. Skönt.

Ja de blir sängen tidigt här oxå idag. Så trött

Massa kramar

Petra sa...

Ja jag va så stolt ett tag så att tårarna kom. Fick förklara för henne att jag va glad & inte ledsen.

=)

Nina sa...

Ja fruktsallad är mums! Å det är tur att det är nyttigt oxå!
Ja denna jäkla rygg :-(
Promenader är ju min enda träning men dom säger ju att det är bra träning för ryggen det!
Ska försöka simma lite till hösten, men man måste ju ha barnvakt då =p
Det är ju så då man har en karl som jobbar borta hela veckorna!

Kram

Vanja sa...

Krya på dig vännen... va duktig du är å vad fräsch du ska bli ;) kram kram.

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: tack gumman min! Du är bäst! Men nog krävs de en hel del för att man ska bli fräsch! ;) Kram