lördag, april 11, 2009

Påskafton är över!

Iallafall jobbmässigt! Kl 11 kom solen fram-precis som igår! Underbart! Jag kastade i mig maten på lunchen och gav mig ut på en rask promenad. Fick sällskap av goa E på rundan! Tack för sällskapet vännen! :)

Dagen har gått finaste fint. Blev en inte så nyttig middag. Men ack så god. Sedan tog jag med familjen och gick ner på byn. Härligt väder och varmt fortfarande. Skönt att skaka ner maten!
Barnen och Micke har varit ute hela dagen mest. De lär nog sova gott i natt!

Nu ska jag kasta tjejerna i badet. De är ganska skitiga! ;)

Ses kanske senare!
Kram

4 kommentarer:

mikael sa...

Ja det är jätte roligt att se glädjen i deras ögon!
Åhh ja det var underbart att göra så för det e ju inte så ofta som man hittar på ngt sådant!

Det e klart att det inte behöver att vara nyttig mat på påsk ;)
Skönt för dig att dom varit ute så mycket idag för dp får ju du det lugnt nu i kväll ;)

mikael sa...

Jo tack jag ska allt kämpa på nu med träningen men men det blir att hård träna sen när man kommer hem!

Petra sa...

Hej! LÅter dom en mysig dag!
Ja de va mysigt att äta frukost ute. MYSIGT som bara den.

Jaså Alice e likadan? Underbara ungar. Ibland kan man inte hålla sig för skratt helt enkelt.
Ha ha

Hoppas ni får en underbar kväll där i solen.
Kram

mikael sa...

Ja det är så riktig äkta glädje man ser i deras ögon med :)
Jo det e sant det blir inte alls så mycket tränande när det blir stor helger men man måste ju unna sig det oxå tycker jag.
Har iaf varit ute och gått en runda på ca 50 min varje dag jag och gumman, sen har hon ju lyckats få med mig på sådant där man kollar på dvd och tränar till.
Ja man får ta sig i kragen och börja hård träna!
Tänkte att jag ska riktigt träna hårt nu så att inte gumman min känner igen mig sen när vi träffas nästa gång :)

Ha det nu så bra och njut av resten av helgen och sköt om er!
Kramar!!