söndag, april 26, 2009

Lördag hos familjen Svanberg










Vad underbart när solen skiner!
Vi har varit ute större delen av dagen idag! En promenad blev det för mig och lillan efter vi fikat frukost!
Hon somnade i vagnen och sov drygt en timme sedan. Jag satte mig vid solsidan av huset. Riktigt varmt och skönt var det.

Farbror Peter kom förbi och bjöd oss alla på hamburgare till lunch. Riktigt gott var det. (och verkligen inte nyttigt för 5 öre, men vem bryr sej? ;)
Barnen lekte och hade skoj!
Jag njöt av solen ända tills den gick i moln.

For och veckohandlade och blev massa pengar fattigare. Men nu är kylen fylld igen. Känns skönt att veta att man har mat hemma.
Sedan ville Alice ut och cykla så jag följde med henne.
Blev nog en 2½km runda iallafall. Om inte längre. Solen hade kommit fram igen. Härligt!
Vi blev bjudna på grillat hos bästaste mamma och pappa till middag! Grillar 2 dagar på raken? Hur bra får man ha det? Tack snälla ni! :)
Nu är barnen badade. Tjejerna sover och Isac på väg att somna.
Jag funderar på att ta en kortare promenad. För att skaka ner all maten ordentligt! ;)
Får se om jag orkar!
Sedan väntar sängen. Ska bli skönt!
Imorn är det jobbardax och tidig morgon!

Kram



























4 kommentarer:

nikita sa...

=) du är väl med och tävlar om presentkort hos vincent shoe store i min blogg =)
inte värt att missa!

Erika sa...

oj, vilken härlig dag! Kram

Sara&Emma sa...

ser härligt ut :)


Kika gärna in på vår blogg om du är sugen på en vårig barnmössa.. :) Det kommer in fler oxå!

Ha en fin kväll, Sara & Emma

Sanna sa...

Vilka underbara bilder och så fin du var på kortet, man blev ju så glad av att få se ett kort på dig..

Jääte fina bilder på ungarna, var stolt över din familj..

Kramar om