söndag, april 26, 2009

Slutet av helgen!

Jag har nyss gjort ett ryck nere med dammsugaren och skurmoppen. Är det något som jag är le på så är det att städa. Jag städar på jobbet och jag städar hemma. Skulle behöva hemhjälp jag med kanske?
Medans jag städade nere låg övriga familjen.
Fönstren skulle må bra av att få en omgång de med. Men jag känner inte att det är någon större mening innan maskinen som sopar gatorna har varit här. Det ser nämligen likadant ut då.

Har inga större planer mer för dagen. Borde städa mera som sagt. Men orkar inte. När barnen varit ute en vända och kommit in igen får man börja om! ;) Underbara vår!

Matlådor skulle behövas laga till med. Men varför är det alltid jag som ska ordna med allt sådant. Tror jag ska gå i strejk! ;)

Vad ska ni andra hitta på idag?
Kram

4 kommentarer:

Therese sa...

Jisses så effektiv du varit här på morgonen - här står allt stilla, har gått i strejk ;-P Allt kretsar kring vovven just nu :-)

Ut och njut av det fina vädret nu!

Kram kram

Erika sa...

Gör bara matlådor åt dig själv vet´ja....då kanske det blir ändring?? Men å andra sidan så gör kanske micke sån´t som du aldrig behver bry dig om...typ byta däck,städa bilen, klippa gräs, fixa med veden m.m Hos oss så gör ju inte L-H särskilt mycke mat å städar/tvättar & så, men han gör annat som jag tycker väger upp det!
Kram

Petra sa...

Hej!
Jo de g¨r upp o ner. Hoppas jag blir bättre snart
Tack för att du tänker på mig.
Kram

Vendela sa...

Hej på dig! Tack för grattiset!

Oj vad jag saknat er alla bloggvänner under veckan! Skriver till dig som alla andra: tittar in senare och läser igenom vad du haft för dig under veckan :-)

Soliga och varma kramar till dig!