tisdag, april 28, 2009

Träning,sol, lunch och Victor!

Drog i väg och körde ett pass styrka. 40 minuer innan jag lade mig 10 minuter i solariumet. Drömde mig bort till varmare breddgrader! Härligt. Dock hade någon smartis slängt ner ena ögonskyddet bakom solariumet (vilket jag inte kom åt) så jag fick sola med bara ett. Tur det var bara 10 minuter.
Ont i min axel så jag körde mest bröst och biceps. (och lite rygg och mage)

Lunch med gamla svägerskan på fiket. En god räkmacka kom ner i min mage! :) Gott gott!
Surra massa skit en timme. Trevligt trevligt! :)

Åkte ut en sväng till goa Vanja och hennes sötisar Victor och Tyra! Grattis en gång till på namnsdagen Tyra! :)
Surra lite mera skit och gosade med Victor. Han är ju stor nu. Tiden går så fort! Herregud!

Sugen på något gott. Som vanligt...
Kram

3 kommentarer:

Vendela sa...

Räkmacka - mums! Bland det godaste som finns :-)

Kram

Vendela sa...

Men nu efter ditt svar så borde hon ju fatta att du vet vem hon är - och skäms hon inte efter ditt svar då har hon ingen skam i kroppen. (Jag tar för givet att det är en hon för det är bara kvinnor som håller på så där ;-) )

Det man kan säga rakt av är ju att hon mår dåligt, är missnöjd med sitt eget liv och avundsjuk på dig och andra som lever ett lyckligt familjeliv! - men fan vad jag skulle tycka det var obehagligt att få såna där anonyma kommentarer och veta att det är en granne som håller på och spionerar på ens liv så där *ryser*

Vanja&Tyra&Victor sa...

Tack för besöket!!