måndag, april 27, 2009

Måndagmorgon och öronbarn...

Ja, jag blir inte förvånad om dagis ringer efter mig idag. Jag kan nästan slå vad om att hennes öron spökar igen. Hon var täppt i näsan igårkväll och så gav jag henne nässpray. Vid 22 tiden vaknade hon och var orolig. Gav henne alvedon och då somnade hon till sist om.
Så brukar det börja. Hon vaknar på nätterna. Det gör hon ju aldrig annars.
Vill inte. Det har ju varit bra ett tag nu...

Bara att fara på jobbet och hoppas på det bästa!
Nu ska barnen göras redo så vi kan fara!

Ha en bra måndag!
Kram

4 kommentarer:

Erika sa...

Men annars så är det helt ok att du är hemma, OM jag får jobba istället! :P Närå, vännen..hoppas verkligen att det INTE blir nå mera ont i öronen, eller nå´t annat heller för den delen! Kram

Therese sa...

Vilken toppen helg ni verkar ha haft! Att ni inte gick förbi på Sockenvägen när ni "lix" var i krokarna ;-P Hoppas Elina slipper ont i öronen , hon sken iaf som en sol när jag lämnade luran!

Kram kram

Sanna sa...

Men uffa.. Förbaskade öron.. Min älsta son hade hur många öron inflammationer som helst. Men han sa alldrig något för vi märkte det inte alls.. Så det tänkte sätta in rör, men så blev det inte så. Den minsta han lider verkligen av sina öron, när han får det...

Man mins ju själv smärtan det var inge trevlig alls..

Hoppas det kommer att bli bättre snart...

Kramar om

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas det inte bryter ut ngt..att hon får vara frisk!!

Ha en underbar dag! Kram

Ps! Ny tävling hos mig :) Ds