lördag, april 11, 2009

Tror jag hoppar i säng...

Jag är så trött i ögat! Har just smällt i mej hårdbrödmackor och ett stort glas....tadaaaaaa...MJÖLK! Muuuuu! ;)
Älskar iskall mjölk! Mums!

Lillan sover redan. De stora är nere med pappan. Trodde de redan skulle sova gott efter vår långa promenad. Är så imponerad över att de orkade. Kanske var glassen de fick på OK/Q8 som gav dem energin? Duktiga barn! Jag gissar på att det blir skönt för dem att sova. Nybadade och fina är de allihopa!

Natti natti mina vänner!
Kram

2 kommentarer:

Petra sa...

Ja de e allt underbara =)
Mysigt att lägga sig så tidigt ibland faktiskt. De behöver du.
Stora gonatt kramar vännen
Kram kram
sussa sött

Vendela sa...

Å vad skönt det lät att gå och lägga sig ;-)
- men jag ska nog se Robinson klart först!

Natti natti

Kram