onsdag, april 29, 2009

Jobb, träning,sol!

Så är det helg. Eller ja, för mig är det ju som helg nu. Är ledig i 2 dagar och sedan jobbar man igen! ;)
Isac ville inte hem från fritids idag då han höll på att spela brännboll. Fick hämta tjejerna först. Och på Alice avd hade det varit födelsedagskalas idag! Hon var så glad när jag hämtade henne! :)
Elina är ju alltid glad när man kommer. Det syns hur bra hon trivs! Känns bra i mamma hjärtat! Mammas stora "bebis".
(som för övrigt säger "nej nej" och "aj aj" till allt! Jag undrar vars hon fått de ifrån??? ;)

Tränade en snabbis efter jobbet innan jag hämtade barnen och solade. Skönt!
Nu har vi fått mat i magen och ska strax åka till badhuset.
Ikväll ska gubben hålla på med veden och jag ska umgås med barnen.

Kram

2 kommentarer:

Petra sa...

Hej vännen!
Hur är det med dig?
Förlåt men de e mkt nu.
Saknar alla bloggar så tjuvtittar lite nu ikväll.
Massa kramar

Petra sa...

Hej! Jo de e sant. Jag vet ju de innerst inne tror jag iaf. Men de tar ett tag innan man inser de. Just nu e kärleken för stark
Kramar