tisdag, april 07, 2009

Fika framför datorn!

Barnen sover. Gubben är ute med HUNDEN!
Jag var så hungrig efter träning och dusch så de blev hårdmackor och mjölk! Lyxigt värre va? ;)
Glömde ju berätta att jag gick en runda idag på rasten med. ca 40 minter! Härliga tider.
Ser fram emot att snön smälter bort! Fort får de gärna gå. Blir roligare att vara ute då.
Man får passa på att gå på rasten då jag ALDRIG är ute och går på vardagarna. (om det inte är spring mellan pensionerna) På kvällarna umgås jag med min familj och försöker träna. Annars skulle min redan dåliga rygg inte palla det jobb som jag har!

Kram på er alla!

1 kommentar:

Petra sa...

Duktiga du. Snart syns du inte längre om du fortsätter träna så mkt. Va rädd om dig.
Ja vår dag har varit speciell och underbar. MM 3 par stövlar varav 2 st va rosa. Passade på att köpa när de va så billigt. Köpte ett par hem ett par i samma strl till dagis och ett par en strl större.

Kramar