måndag, april 20, 2009

Många barn!

Vi gick ner till skolan och hämtade Isac. Inte vill man starta bilen när solen skiner? Vi har tur som bor så nära. Ca 1 km till skolan. Snart kan nog Isac cykla själv dit och hem. :)
Alice cyklade och lillan åkte vagnen. Jag njöt av varke sekund.
Fick sällskap med oss hem av brorsans pojke. Han hjälpte till att styra vagnen en bit.
Han övar tills han själv blir storebror. Inte så länge kvar nu! Spännande!

NU fikar barnen. Och jag håller mig borta så jag inte blir sugen på bullar jag med.
Ska börja med maten strax jag.

Kram

2 kommentarer:

Nina sa...

så mycket som du tränar så borde du ju kunna unna dig en bulle ju =)

Ja vi har tagit en promenad till. Det är ju underbart väder! Man vill va ute hela tiden!

Nja, kan då inte hålla med dig om att dom har en söt mamma! =p
Huga huga!

Kramen

Petra sa...

Hej! JA de e de svåraste . Att hålla sig borta från allt när alla andra fikar eller så. Att tack NEJ! De e tufft.

Ha en underbar dag idag!

O ja jag h¨åller med Nina du tränar så mkt så du hade lätt kunnat ta en bulle eller två.

KRamar