fredag, april 17, 2009

Lasagne i ugnen...

Det doftar ljuvligt och jag är hungrigare än hungrigast! Mums!!!!
Barnen cyklade till farfar och hälsade på. Nu for gubben dit med. Lillan sover och jag tar det bara lugnt!
I eftermiddag ska jag och min goa vän E fara på vattengympa/simning som kommunen har för sina ansällda. Ska bli härligt! Sista veckan med varmbad är det också, så man får passa på när gubben är hemma. ;)

Nu ska jag surfa runt lite innan de är dax att avlägsna folien på lasagnen...
Kram kram

2 kommentarer:

Petra sa...

ÅHHH lasagne! De som är så underbart gott! Mumma!!! De får de allt bli en dag här oxå.
Vattengympa de låter så roligt och de e väl rätt tufft va?
Skulle jag vilja testa men de e ju somsagt så dyrt här i stan. Tyvärr.
Så är de alltid med ngt ,an vill göra.

Kram på dig

lolla sa...

hejsan
mumsigt med lasagne blev den god?
inte så kul att jobba förståss i helgen förstår jag..
ha en trevlig fredag lola