måndag, april 13, 2009

Karaktär? Vad tusan är det????

Haha! Idag som jag varit så duktig. Ätit bra och varit ute mycket. Men så kom kvällen. Och jag åkte ner för att titta till min lilla ängels grav ännu en gång idag. (Micke och pappa var ner i dag för att ta bort "snöskyddet" tidigare så jag ville se hur det såg ut) Pappa hade gjort så fint där. Tack snälla pappa! Nu längtar jag bara tills vi kan sätta lite blommor så de lyser upp lite!
Ja, men tillbaka till vad jag skulle säga...På väg ner till min ängel finns även OK/Q8. Och där inne finns det godis. Jag bara råkade slinka in där och plocka lite godis i en påse. Sådana där "påskägg" i olika färger med skum i, ni vet! Ja, och så skumsvampar med choklad på. Inte mycket. Bara för en 10:a. Men ändå. *skratt* Åt upp hälften (med hjälp av Elina) och är nu nöjd.
Men VARFÖR kan man inte bara låta bli?
Hur tusan ska de gå att bli lite smalare innan sommaren? Om man hela tiden äter det man inte ska????

Nu ska jag se lite tv med barnen innan de ska hoppa i säng!
Kram

2 kommentarer:

Petra sa...

Jag förstår precis . Jag kan inte heller stå emot mitt sötsug! Så jobbigt!

Förstår att de måste vara tufft med din "ängel"
Känner så med dig ska du veta.
Kram på dig älskade vännen min

Anonym sa...

nej, håller med om att det inte är lätt att stå emot sötsuget. Har börjat skriva om min kamp mot sötsuget på matmissbrukarensliv.blogg.se