tisdag, april 28, 2009

Till dej!

Läste en av mina kommentarer. Blev så full i skratt! Visst har vi haft mysiga familjepromenader i helgen! :)
Hade du gått din runda kring Rågvägen så hade du fått se på gemenskap. Du som bor så nära!
Jag såg att ni hade en trevlig helg ni med. *skratt*
Jag har bara väntat på att du ska kommentera igen!
Jag har ett budskap till dej med.

Läs och begrunda: Jag tycker att du borde söka dig ett jobb. Allvarligt! Och sedan skaffa dej ett liv. Jag vet att du inte mår bra, men nog klarar du av att jobba ett tag? Eller hur? För din familj skull kanske?
Ni verkar inte ha det så bra tillsammans. Inte ofta man ser er ilag?
Som du kanske redan vet så vet jag vem du är. Och det gör hela denna saken ännu mer pinsam.
Jag tycker inte man ska kasta sten i glashus! Förstår du vad jag menar?
Jag blev så full i skratt när jag såg dig i helgen. Hur du spanade när vi gick förbi! Haha! Jag sa genast till gubben att snart kommer en kommentar! Och tänk så rätt vi hade det. Du är för pinsam... Lilla vännen! Du som är så pass gammal! Väx upp! :)

Alltid trevligt med kommentarer. Eller hur? :)
Det bästa är att jag kan välja om jag vill publicera dem eller inte. De allra flesta kommer in här i bloggen. Men detta var lite för mycket.
Men nu har du ju fått ditt svar! Är du nöjd? ;)

4 kommentarer:

Vendela sa...

Vilken pinsam människa!! Skulle skämmas ihjäl om jag vore den människan! Bra skrivet Kia!!

Therese sa...

Fasiken har du en egen fan club Kia ;-) Själv fattade jag noll, för du jobbar väl å står i å har en anställning?! Fast man kanske inte ska förstå... :-9

Kram kram

Vanja sa...

Skratt... jadu, pinsamt! kram.

Victoria sa...

Blev nyfiken på vad detta handlar om :)