torsdag, april 09, 2009

Hej å hå!

Ätit smörgåstårta så jag mår illa.
Mamma och pappa har varit här och firat mig! Jag ska få fara till världens bästa Ulla-Märta och njuta! Jag längtar! Tack så mycket!
"farbror Peter" var hit med lotter. Och se där. Jag vann 25 kr till! ;) *skratt* 100 kr vinst idag! Inte illa pinkat! Vad ska jag göra med pengarna?

Sitter och funderar på om jag ska orka röra på mig något idag. Men jag känner mig fruktansvärt lat,måste jag säga!
Inget vidare väder ute heller. Hoppas verkligen att det blir finare väder imorn. Jag skulle vilja ha lite sol. Man blir så mycket gladare då! :) Dessutom kan barnen vara ute och leka...
Så fram med solen tills imorgon då det är trivseldag uppe i västsjön! Hoppas det blir mycket folk med.

Kram och tack för alla grattishälsningar!

3 kommentarer:

Petra sa...

Åhh va gott med smörgåstårta. Mums filibabba. Jag e oxå så lat idag. Har ingen motivation alls idag.
Oj oj oj va rik du har blivit idag.

Stora Kramar

Amanda sa...

grattis på födelsedagen, om än lite sent då den snart är slut. men bättre sent än aldrig som man säger eller hur?! ;)

hoppas du haft en bra dag. kram Amanda

Amanda sa...

Men fy vilken sorglig historia. Vi mötte många andra små barn på Astrid Lindgrens som hade diafragmabråck. Det var två små tjejer som hade fötts med det och så vi som var dom som låg länge där. Det är ändå smått fantastiskt vad dom kan åstadkomma läkarna. Jag hade aldrig hört talas om ECMO innan vi låg på ALS. Inte visste jag hur det fungerar med allt som följer med ett sjukt barn heller. Kan verkligen säga att det öppnat ögonen på mig iaf. Man hakar inte längre upp sig på småsaker och är mer rädd och sina nära och kära. Fy så mycket otäckt det finns här i världen! Vad sorgligt att ni inte fick behålla eran lille kille. :o( Vad var det som hände med ECMO-maskinen??
Kram