torsdag, april 09, 2009

Fortsättning på dagen...

Sedan sist jag skrev så har min bror varit förbi och grattat mej. Mera lotter, men ingen vinst!
Jag har verkligen ingen tur i spel. Bara att inse...
Jag har hunnit med ett kortare pass på 20 minuter (på löpband) och 10 min cykling+ lite axlar och bicepsträning i styrkehallen. Hade totalt glömt hur jobbigt det var att springa varav den korta stunden. Men med tiden hoppas jag att kunna orka mer. Insåg att det var lek och plask på badhuset i eftermiddag så jag skyndade mig hem. Duschade och åkte tillbaka till mb. Micke och de stora badade och jag å Elina tittade på.
Middag på myway blev det idag istället för den obligatoriska fredagsätningen. Konstigt att äta EFTER badet och inte tvärtom...

Nu tar vi det bara lugnt. Elina somnade i bilen på väg hem från handling och har sovit ett tag. Väckte henne då jag vill att hon ska somna i någolunda tid ikväll!

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Ja, ibland är det kanske mer humant att dom får somna in... Jag tänkte den tanken mer än en gång själv också. Speciellt efter att vi hade fått komma till Linköping och låg på neo bland alla minibebisar på knappa 500 gram. Var går egentligen gränsen för vad man ska rädda? det är svårt!

Petra sa...

Oj va duktig du e!!!
Du tränar och tränar.
Jaha de blev en brutet tradiotion idag. =)
Ja visst e de härliga i den åldern. Pratar och pratar och pratar. Mikael e helt stum här. Ha ha
Nu e hon hos sin pappa dessvärre. Men kommer imorgon igen.

Kram på dig!

Petra sa...

Hej! Du har en award att hämta!