onsdag, april 08, 2009

Tomt idag!

Inte ett inlägg!
Ja, behöver jag tala om att jag har haft fullt upp? ;)
Upp kl halv 6. Göra mig själv och barnen redo för fritids/skola och dagis.
Iväg och lämna. Jobba till 17. Hem, kasta i mig mat. Köra Micke och Isac på badet.
In på affären. Handla snabbt som tusan. Köra till badet. Jag, Elina och Alice tittade på.
Hem efter badet. Byta om till träningskläder. I väg och köra styrka 45 minuter.
Kändes SÅÅÅÅÅ skönt ikväll. Jag behövde verkligen det!
Som vanligt trevligt folk som tränade och många skratt blev det! :)
Hem-duscha och sedan göra smörgåstårta till morgondagen. Medans klippte Micke sin bror (i ett annat rum som tur var) Tog sin lilla tid med tårtan. Bilder kanske kommer imorn.
Micke lade barnen. Alice ville titta på när mamma gjorde tårtan. Men till sist gav hon med sig. Isac sover hos mormor och morfar i natt...

Nu är jag trött! Slut som artist! Ok?
Vi ses imorgon vänner!
Och då ni! Då är jag ett helt år äldre! ;)
Kraaaaam

5 kommentarer:

carola sa...

hahaha...folk brukar fråga vad jag gör om dagarna:)

Var du bara 26 år när du fått dina 4...jag beklagar verkligen din förlust..

Jag är 38 nu när jag fick min sista(?)...känner verkligen det i kropp och själ..

sussa sött

Therese sa...

Jag tjuvstartar å är ute si sådäe en kvart förtidigt, men vad tusan... STORT grattis vännen! Hoppas du får en jätte fn dag.

Kram kram

Petra sa...

Hej!
Oj vilken dag. Mkt att stå i!!
Ja hockey e urtrist! Tur för de tycker Mikael min oxå!!!
Om 4 min fyller du år älskade vän!
Kramar

Petra sa...

Va e det för en dag? Va e de för en dag? Jo de e Kias födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!

GRATTIS ÄLSKADE VÄNNEN!

Hoppas du får en fin födelsedag!
Kramar

Linda sa...

Tja klockan är efter tolv nu/närmare bestämt över ett till och med. Jaja det jag ville säga var iaf. Ett stort GRATTIS!!! Hoppas att du får en lugn och skön natt och en fin födelsedag!