måndag, april 13, 2009

En annan dag!

Annandag påsk. Har just kommit in från en morgonpromenad.
Underbart att känna solen mot sitt ansikte!
Vet inte hur dagens planer ser ut ännu?
Skulle vilja åka uppöver en sväng. Hälsa på lilla farmor. Jag har ju inte fått åkt upp något under påsken jag. Får se hur det blir.
I fredags missade jag ju trivseldagen i västsjö. Tråkigt...Men nästa år ska jag vara med!
I lördags missade jag rajarycket
I går missade jag kusin Mikaels 40 årsfirande.
Summan av kardemumman. Jag har inte gjort annat än att jobba under denna påsken.

En dag kvar. Nu var bara frågan vad man ska göra av den????

Kram

1 kommentar:

Vendela sa...

På annandagen ska man väl göra allt som man sagt att man ska göra "en annan dag" ? *skratt*

Skämt åsido - men denna dag är nog bra till alla som har mån-fre-jobb :-)

Kram