torsdag, april 30, 2009

Valborgsmässoafton!

30 April! Idag fyller en tant jag känner år! Grattis! :) (Inte för att hon har kunskap om internet direkt, men ändå;)

Isac har fikat. Elina somnade om. Alice mysar i sängen och ser på barnkanalen. Ingen stress. Skönt!
Isac har skola 4 timmar idag. Tjejerna och jag ska bara vara hemma.
Magen kurrar. Dax att fylla på den tror jag! ;)

Fint väder ser det ut att vara så jag tror att jag ska ta med tjejerna på en promenad när de vaknat och fikat! Röra på fläsket lite måste jag ju göra. För idag blir det ingen styrketräning och inte imorn heller. (imorn är det stängt då de är 1:a Maj!)

Kram

4 kommentarer:

Vanja sa...

Ja vackert väder idag... önskar er en trevlig helg! Kramar

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Vanja: Tack detsamma min bästaste gumma!

erika sa...

Härlig dag det blir idag! Vi ska nog ut å leka på går´n, åka till ormsjön å helghandla å sen ikväll fara på majbrasan! Barnen å jag ska ha mysdag idag, för sen jobbar jag ju hela helgen. Åker imorron mitt på dagen, sover sen hos pappa...så jag ser dom ju inte förrän på lördag kväll! :(

Miranda sa...

Trevlig Valborg!