fredag, april 17, 2009

Snart dax!

Lasagnen smakade lika gott som vanligt! *skryt*
Nu är det nedräkning innan jag ska åka och gympa i vattnet! Ska bli riktigt skönt!
Blev så glad när jag läste inne hos goaste Petra! Jag visste väl att du skulle klara det! Nu kör vi hårt bruden! ;)

Har varit och handlat. En hel del gott inflr helgen blev det! Men sådan är jag! jag unnar mig gott när jag vill. Och tränar lite extra istället.
Kommer ALDRIG sluta äta det som är gott! ;)

Ses ikväll. Efter träning, mat och badhus med barnen.

Kram

2 kommentarer:

Sara sa...

Duktiga du :) Vad du kämpar. Själv har jag kommit igång med promenaderna (jag och älsklingen har en deal, vi ska gå varje dag i april) + att jag kör 2 spinningpass och då behöver jag inte gå :P Hoppas att helgen blir bra. Kramar

carola sa...

måste haka på dig och petra jag..
jösses vilka hurtbullar:)

kram och trevlig helg