söndag, april 19, 2009

Tack för trevligt sällskap!

Fick sällskap av goa Sanna på min morgonpromenad. Vi gick svängen runt järnvägsgatan. 50 minuter och massa skitsnack! Alltid lika trevligt! *skratt*
Roligt att du hängde på. Alltid trevligare med sällskap. Går så mycke snabbare då.
(annars är det p3 som snackar i radion)

Nu har lunch intagits och jag är mätt och belåten. Jag åt kamsen som var kvar sedan igår. Mums!
Till middag blir det tacosgratäng. Ska bli sååååååå gott!

Funderar på att åka till styrkehallen lite senare och köra ett kortare pass rygg, bröst, mage och armar. Får se hur det blir. Vore skönt med en stund i solen med. (solarium)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

4 kommentarer:

Eva sa...

Ja, jag hoppas den har vänt sig till rätta. Det är iallafall någonting som gör ganska ont nere i bäckenet när jag reser mig upp. Så det kanske är ett huvud som ligger där och trycker på. Fast samtidigt känns det som om det är väldigt mycket fladder där nere. Men det kan ju lika gärna vara händerna som gräver runt.

Eva sa...

Att jag bara gått upp 1kg beror nog på att jag mått så fruktansvärt dåligt, både psykiskt och fysiskt. Sedan så får man mycket motion när man jobbar natt på BVG, trappa upp och trappa ner osv. Nu börjar jag dock märka att jag samlar på mig vätska. Mindre roligt.
Ja, folk ska alltid kommentera. Det spelar ingen roll om man inte hade haft någon mage heller. För det hade dom lagt märke till också. Det är ju otroligt alltså! Jag undrar just hur dom själv såg ut när dom var gravida.. Men det måtte dom ju glömt bort.

Petra sa...

Hej!
Va gott med sällskap på promisen! =)¨
Aldrig fel.
JO du har väl rätt att man måste unna sig gott på helgen.
Lyx med tacosgratäng. Kan du inte sriva ut receptet för de lät gott.

Va go du e som saknat mina inlägg!
Go go go

Jo de har varit underbart att ha haft att göra hela helgen. Slippa tänka så mkt.
Ja hennes pappa e allt elak på alla sådana sätt.
Saknar lillan massor massor!!!

Ha en underbar dag älskade vän
Kram

Erika sa...

Hej vännen! Jo, vi hade superhärligt igår! Inte gjorde det ju nå´t att solen var framme heller! :) Ska nog ta mig en prommis ikväll jag. Har hållt på å städat ute på gården å grejjat idag....massor m rat som ska brännas på majbrasan så småningom! :) *pyroman* Hur jobbar du till veckan?? Kram