fredag, april 17, 2009

Stavningspolis...

en sådan är jag inte. Jag skriver verkligen för fort oftast och tappar en bokstav här och där. Men som sagt. Jag har aldrig utgett mig för att vara någon stavningspolis heller! ;) Hoppas ni förstår vad jag skriver iallafall.

Vattengympan gick kanon! Tack Erika för sällskapet! Synd att man inte har tillfälle att gå så ofta. Men skönt var det.

Dagens middag intogs för ovanlighetens skull på myway. Passar inte in i mitt nya liv. Men vad tusan. Man lever bara en gång. Och äta bör man! ;)
Det var supergott!

Sedan var det dax att åka tillbaka till badhuset för att de övriga skulle få bada. Jag och Elina tittade på och hon lekte med U och badvakten! ;)

Nu blir det en slappkväll känner jag. Tror jag ska leta fram några myskläder och hoppa i...Och bara vara!

Kram

1 kommentar:

lolla sa...

hejsan
det är vad jag gjorde alldeles nyss, hoppade i ett par mysbrallor. nu ska jag bara mysa och virka lite resten av kvällen
kram lolla