tisdag, april 07, 2009

Vilken dag!

Är trött i både huvudknoppen och kroppen nu!
Jag älskar att jobba med människor. Det är absolut inte det! Men ibland orkar inte mitt huvud hänga med! ;) Kanske för att man jobbar till kl 22 och ska upp tidigt dagen efter?
Vet inte.
Men så ser en del av mina dagar ut.

Iallafall så blev vi bjudna på mat av världens bästa mamma och pappa! Tack tack!
Sedan hem. Byta om till träningskläder. Fara förbi en av våra grannar! De var så snälla och lånade ut en vit t-shirt! Isac ska vara med på en påskföreställning i kyrkan imorgon. (tillsammans med sin klass, förskoleklass och 2:orna tror jag det var. Kan vara 3:orna med)
Jag var så säker på att han hade en vit t-shirt så jag har inte direkt kollat efter. Men igår upptäcker jag att så var inte fallet. Inte heller fanns de någon vit tröja på ortens affärer. *suck*
Men som tur var så hade grannarna en! Jag är så tacksam! :) tack tack!

For och tränade styrka en timme. Nu sitter jag och lyssnar på Elina som lever rullan i sängen! Hon är speedad av sin medicin tror jag. Hur mycket hon fick i sig vet jag dock inte.
;) vi får öva in det där.
Storasyster hon hostar ännu värre och blir det inte bättre får hon vara hemma från dagis imorn och vara med mormor! Tur att vi har dem!

Tittar förbi senare. Har även lagt in en spärr här. Så jag granskar era kommentarer innan de publiceras. Finns de som roar sig med vad de tycker är roliga kommentarer!
Det pinsamma är att jag ju vet vem människan är. Men men! Internet är en bra uppfinning! ;)

See u!
Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Hej! Förstår att du är trött idag stackaren. Tufft att jobba så.
Skönt ni blev bjudna på mat iaf! Alltid ngt.
Na stackars töser som har hosta!
Ha en bra kväll nu om du kan.

Kramar

ps. va jobbigt med konstiga och jobbiga kommentarer.ds