onsdag, april 15, 2009

Så var det kväll igen!

Japp, nu har denna dagen snart försvunnit den med.
En trevlig arbetsdag med supertrevliga arbetskamrater! :) Många skratt och mycke surr! Tack tack för en trevlig dag! :)

Ikväll var det baddax för barnen (och gubben) Jag hade sådan tur att mamma passade lillan så jag kunde köra ett pass styrka medans de andra badade. Elina såg brydd ut när de kom ner och hälsade på mig! *skratt* Mammas sötnos!

Min onda hals känns inte alls ond och jag hoppas att det bara var något tillfälligt! Imorgon blir det dock bara en promenad (ev på lunchen) och sedan en lugn kväll. Planerar en styrketräning/löprunda på fredag! Håll tummarna för att jag håller mig frisk!

Nu blir det att krypa ner i sängen. Är tyst i huset. Lillan låg och pratade för en stund sedan men jag tror att hon somnat nu. Även tyst från stora tjejens säng.
Sonen ser på tv men han lär nog snart somna han med. Det hade varit en rolig dag på fritids för honom med hamburgegrillning och glassätning! :)

Natti natti mina läsare!
Kraaaaam på er alla!

5 kommentarer:

Sara sa...

Tack tack, det är så skönt nu när det är gjort :) Kramar

Petra sa...

Hej! Gud va du tränar! Så duktig!!!
Skönt att halsen känns bättre vännen.

JO de va skönt att gå de 2 milen idag. Sista biten va sååå tuff men känns så skönt nu efteråt.

Fy va otäckt att du drömmer mardrömmar så ofta.Undrar oxå vad det kan bero på. SKumt

Sov så gott underbara vännen min!
Massa kramar

Therese sa...

Ja, nu får fökylningarna gäran hålla sig borta...

Så duktig du är som tränar, skulle ha bott närmre mig och dragit med mig ut på dina promenader, latmasken har tammetusan slagit rot i mig! *skrattar*

Kram kram

Petra sa...

Godmorgon godmorgon !!!
Nej inte mardröm inatt oxå. Va obehagligt. Tycker synd om dig vännen.

Jo du har klarat 2 mil. De va bara tufft precis i slutet. Men man orkar mer än vad man tror. Tro mig.
Ja e knappast ngn hurt bulle alls förstår du =)

Ja jag e så stolt över henne!!

HA en underbar dag vännen min.
Hoppas du känner dig bra idag.

Massa kramar

sanna sa...

Hej! Ville bara titta in och säga hej.. Hoppas du har haft en fin påsk och en massa mys med familjen...

Kramar om