måndag, april 13, 2009

Mätt och trött!

Mätt i magen blev jag av maten! Smakade utmärkt! Lax är verkligen gott.
Sedan ringde mamma och hörde om vi skulle gå en sväng. Så de gjorde vi. Elina fick åka vagnen och vi gick ner på byn en sväng och hem. Även om vi inte gick så långt (drygt 3km) så känns det skönt att bara få röra sig!
Bästa kommentaren under promenaden var: Tänk på mina benhinnor! Haha! Du är för rolig lilla mamma!

Imorgon är det jobb för gubben igen medans jag och barnen bara ska mysa. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute. Annars blir dagen så lång!
Sedan ser jag fram emot imorgonkväll så jag får fara och köra ett pass i styrkehallen!
Äntligen!!! (inte tränat sedan i torsdags då det varit stängt under påsk)

Kram

2 kommentarer:

Petra sa...

Åhh va gott! Härligt att ut & gå, vi gick en liten promenix ner till havet innan & lekte i sanden med lillan.
Bra att du drar han i örona i så fall ha ha ha
Tack för all uppmuntran. Den behöver jag idag.
Ja visst är de skönt att gå när man ätit. Känns ...eh... ja jag vet inte hur jag ska besrkuva de men de känns bra helt enkelt.

Massa kramar
SKöt om er ni oxå

Petra sa...

Hej!
Jag har oxå tryckt i mig i godis, inget bra., men men.
Ja jag vill oxå ha en bättre kropp till sommaren. ha ha
Ja vi får sporra varann. De låter bra =)

Ha en bra kväll du oxå.

Massa kramar