torsdag, april 16, 2009

Hämta hem saker...

Micke och barnen åt hos mamma och pappa idag. Jag for upp dit när jag slutade jobba. (Tack för liften Erika;)
Då kom jag på att jag gett mamma ett par jeans. Jag trodde aldrig jag skulle få på mig dem igen så hon fick ta dem. Men så slog tanken mig då idag att jag kanske kunde ha dem snart??? Tog hem dem. Prövade dem... Och de satt som ett smäck! Härligt! :) Jeansen är knappt använda så de kändes som nya! Tack för att jag fick dem tillbaka mamma! :)

Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Grattis till att du kom i dom igen!!! Jag har oxå ett par "smalejeans" som ligger här och väntar. =)

Nja de känns sådär idag. E fortgarade sjukt orolig över vårt förhållande. Om han kommer att göra lsut igen. Löjligt jag vet, men men....

Va underbar med helg redan nu! De har jag oxå faktiskt. Blev komp imorgon då vi va så många.

Kramar