söndag, april 05, 2009

1 timme blev det!

Jag gjorde det! Strax efter jag skrev imorse här så tog jag på mig kängorna, min nya röda didriksons jacka, mössa och vantar. I med musik i öronen och så traskade jag i väg!
Jag traskade sedan på 1 timme. Har grym träningsvärk i mina ben efter gårdagens promenader och styrketräning. Men det känns bara skönt! Då vet jag ju att jag gjort något! ;) Eller hur var det där?
Tyvärr Sanna så missade jag ju din kommentar här på bloggen,men får jag för mig att jag vill gå en promenad till så messar jag dej! Ok?
(Kanske behövs för jag har just lovat Alice att vi ska äta marängswisch ikväll) Haha!

Kraaaaam till er alla!

4 kommentarer:

Petra sa...

Hej!
Va DUKTIG du e tjejen!!!! Jätte bra ju. Härligt att ut och gå, speciellt med bra musik.
Åhhh maräng ....... kan ej stava till de ha ha ha så gott!!!

Tack för alla snälla kommentarer. DE värmer ska du tro. Du e go du .
Nej tvätten tar aldrig slut. Jag har oxå upptäckt de. Trist men sant. =)

Åh va härligt att bli bjuden på middag . Mysigt.
Jag ska överraska Mikael med Lasagne och så.
Mm de e gott.

Kramar

Petra sa...

Hej Gumman.
Tusen tack. Ja jag hoppas han blir glad. Få lite go mat i magen sin när han kört nästan 5 timmar. Ja om nu lasagnen blir god. hi hi.
Ja min lilla gumma kommer imorgon. Ska bli så härligt.
Krama om henne och pussa massor. Ja så mkt man får , de e inte så accepterande längre. ha ha

Kramar i massor

Sara sa...

Gu du är så duktig! Tack för igår, alltid lika roligt att träffa er. Kramar

sanna sa...

Jätte bra vännen!e första steget är ju faktiskt att ta sig dit...

Hoppas du får en fin påsk nu med familjen och att lilla hjärtat börjar bli frisk..

Många påsk hälsningar till er...

Kramar om