lördag, april 04, 2009

Mycket motion!

Ja, idag har det verkligen blivit massor av motion! Och det tänker jag fira med en barnpizza strax. Kebab! Mums! ;)

Gick ju först 45 minuter rask promenad imorse. Sedan ville Isac ut och cykla. Jag anmälde mig som frivillig och trodde inte vi skulle fara så långt! Han cyklade före och jag gick efter. Sedan visard et sig att han tänker cykla samma sträcka som jag just gått! Så det blev 45 minuter till. Phu! Tröttsamt för en som jag! ;)

Nu har Alice varit på kalas och jag har tränat en drygt timme. Gick i genom hela kroppen och det känns vill jag lova. Massa roliga skratt kan man få i en styrkehall med! :)
Hjälpte vännen min efter kalaset så att de skulle få komma sig hem. Du är bäst gumman!
Men du måste börja tänka på dig själv!

Nu är alltså gubben och de stora på pizzerian och beställer pizza och jag är vrålhungrig!!!!
Sedan ska Isac få hyra sig en film till kvällen eftersom han missade bion!
Myskväll blir det här hemma med andra ord!

Kram

4 kommentarer:

Petra sa...

Va duktig du e!

Ja jag förstår ingenting. Allt känns som ett stort skämt bara. Vi hade de så bra ju. trodde jag. Han säer att han älskar mig o lillan massor men står inte ut med de stora avståndet.
Ja du jag vet ej vad jag mer ska skriva. flåt.

Tack för omtankenm och kramen
kram tillbaka

Petra sa...

Jo han har allt vetat de.
TAck för alla snälla ord.
Kram

Petra sa...

Hej! TAck så jätte mkt för alla kramar. De har jag verkligen behövt idag. Skönt att lillan har sluppit att se mig sån här.
Men nu har de rett upp sig. han mår dåligt men har inte velat säga de. De går inte att bära allt inom sig. Så nu e de upprett. Känns så skönt. Svävar på rosa fluffiga moln just nu!
Du e en sann vän tjejen!
TACK

kRAM

Vanja sa...

Tack för hjälpen idag...kram