måndag, april 06, 2009

Snurrigt...

Ja, jag sov lite halvbra/dåligt inatt! Stundvis hostade inte Alice. Då sov jag bättre. Men när hon hostar är det omöjligt att sova. Ont i huvudet idag. :(
Inge dagis för tjejerna idag! Men imorn hoppas jag verkligen att de är full fart på dem. Jag kan då inte vara hemma mer. Tur jag har världens bästa mamma som ställer upp några timmar idag! :)

Snart ska Isac göras redo för skolan! En kortdag idag! De var några schemaändringar denna veckan! Skönt för honom!

Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej på er!
Det verkar som om det är många som har drabbats av hosta och förkylning. Jag har en som också har börjat. Typiskt nu när det snart är påsk, men det går ju över som tur är.
Hoppas att din dag blir bra.

ps, det var ett jättefint kort på änglakillen, jag har tittat på det flera gånger. Kram kram