måndag, maj 04, 2009

...

Ja, vad ska man säga? Elina mår fortfarande inte bättre. Snarare sämre. När jag hämtade Alice så kräktes hon ner sig själv. :( De rinner i blöjan med. Mammas gumma. Vad kan jag göra för att du ska må bättre?
Isac ville inte hem när jag hämta honom så han fick gå. De höll på att spela brännboll...
Nu har han sin kusin och dennes "plastsystrar" på besök. Alice är med dem hon med. Studsmattan är populär igen! ;)
Läxa? Kan man ju göra sedan säger Isac. Jaja.

M ringde nyss. Han hade pratat med folk nere på sjukan som skulle ringa upp. Förhoppingsvis får vi träffa en dr som kan hjälpa oss.
Man ska inte behöva må så är när man bara är 1 år och 4 månader. (Ja, hon är ju det precis på dagen idag)
Bara något händer innan apoteket stänger...Om hon nu kan få annat penicillin. Själv tror jag att det var de där pulverpenicillinet som gjorde hennes mage dålig. Tror att det var på tok för mycket hon fick mot vad hon skulle ha. ..

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Hoppas ni fått träffa en doktor och fått hjälp för er lilla prinsessa.Det är inte roligt när barnen är sjuka.Hoppas hon kryar på sig snart.Kram

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britt-Marie: Som du säkert redan läst i de senaste inlägget så ringde aldrig dr upp. Man blir inte klok på dorotea sjukstuga...
Imorn ringer jag ner om hon är lika hängig! Kram

Petra sa...

Hej vännen!
Stackars Elina!
Fy . så små ska inte må så nej de håller jag med om.
Lilla gumman!

Klart jag bryr mig om hur du mår vännen min!
Du e min vän & jag e orolig.
Finns alltid här.

Duktiga du som tränade idag!!!!

Massa kramar till er