söndag, maj 03, 2009

Jag såg en björn!

Igår när jag var ute med arbetsbilen och körde ute i byarna så fick jag se en björn! En RIKTIG björn! Helt oväntat dök den upp framför bilen. Jag hann bara se den någon sekund. Sedan var den borta. Gissa om jag blev paff? Fattade inget! Haha!
(Sedan kastade jag mej på telen och ringde hem för att skryta. :)

Första och kanske sista gången jag ser en björn! Hoppas naturligtvis på att det händer fler gånger under mina bilfärder.

Nu blir det bad av barnen. Sedan hopp i säng!
Kram

6 kommentarer:

carola sa...

wow, va häftigt..
Är livrädd för dom men så kul att få se en..
Lite avis är jag nu..

I morgon kör jag igång en tävling igen..kika in..
kram och sov gott...

Britt-Marie sa...

Måste fråga om det var bortanför där jag bor du såg björnen.

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Britt-Marie: Nej, det var det inte. Så du kan känna dej lugn! ;) Det var den andra svängen som vi kör! Kram

Therese sa...

Ojdå, en björn kanske man inte förväntar sig att se varje dag =)

Första gången jag kikar in hos dig-mysig blogg!
Har skummat igenom den lite snabbt, men jag kommer tillbaka igen ;)

Ha det bra så länge!

Nina sa...

Oj då att du fått se en björn, inte illa. Har då aldrig sett någon i naturen! Bara på djurparken =p

Ha en bra dag!
Kram

Tomas sa...

Men fyfan. Dom är alltså vakna nu. Jag brukar intala mig att de sover än, ända tills det blir vinter igen. Trots att alla ser dem. Jag klarar mig utan björnmöte!! :-)