onsdag, maj 20, 2009

Jobb/barn/träning!

Ja, så har man gjort en av veckans två arbetsdagar. Imorgon jobbar jag 9 timmars passet. Sedan gör jag helg och är ledig tills tisdag! Känns underbart! :)
Gick super på jobbet. Tog en promenad med bästa Erika på lunchen. Var tvungen att åka och mäta upp sträckan ikväll. ;) jag sa ju de tjejen! (jag är liksom alltid tvungen att veta huuur långt jag gått...) Det blev iallafall ca 4½ km. Inte illa pinkat på en rast! :)

Sluta kl 16. Hämta barnen. Snabbt in på affären. Köpta nåt snabbt. Hem, laga mat! Äta!!!Hungrig...Ovanligt? hihi! När blodsockret sjunker är Kia inge rolig att ha att göra med! *lova*
Ner på affären och handla det som saknades hemma. Vilket resulterade i 4 kassar. + två stora blöjpaket! Inte klokt!!!

Hem, tog det lite lugnt innan jag bestämde mig för att ge löpningen en chans till. Bytte om och drog i väg. Tog en annan sväng ikväll. Lite asfalt men mest grusväg. Ingen hit att springa på asfalt med mina skor. MÅSTE köpa nya...
Gick rätt bra iallafall. Körde intervall träning. Jogga, sprang lite fortare, jogga, gick osv. Kändes rätt bra. Men visst var det jobbigt! Blir nog lättare ju fler gånger man tar sig i väg. Hoppas jag.

Nu har jag lagt lillan i huset! De stora är ute och leker. De ska snart få komma in de med. De var ju uppe tidigt imorse... Och så vill jag gärna ha dem i säng i någolunda tid. Jag ska ju upp tidigt imorn...

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

3 kommentarer:

Petra sa...

Hej hej! Tittar bara in snabbt o säger hej & tack! =)
Ska ju se GREYS nu! Hi hi
Massa kramar
ska in här igen sen o läsa nyfiken ju!
Kram

Petra sa...

Hej!
Så duktig du varit!!!! Avis!
Ja de e jobbigt att ut o springa. Hoppas oxå man vänjer sig o att de blir lättare.
Skönt med ett pass kvar sen långledig. Aldrig fel.

Ja jag va oxå o handlade innan idag. Tomt här hemma osså De blir de sp fort.

Massa kramar
du sover nog nu.

Ps, va tårfyllt greys va idag. MEN SÅ BRA.ds

Nina sa...

Kan tyvärr inte svara på mess då knapparna på min mobil lagt av =( Och har inte råd att köpa en ny just nu!
Så tro inte att jag skiter i att svara dig!
Tack för dina fina ord!
Sov så gott!
Kram