torsdag, maj 07, 2009

Inte hungrig!

Hälsofil blev det till lunchen med. Å några mariekex. Ska försöka mig på något skonsamt till middagen. Potatis blir det och eftersom jag inte stå vid spisen idag så får det bli fiskbullar till. Barnen gillar det. Så de är ju bra.

Inte många knop gjorda idag. Isac har haft 2 kompisar hos sig efter skolan. Roligt! :)
De har varit ute och hoppat studsmatta. Var nästan rädd att de skulle blåsa bort ett tag. För fy så de blåser ute idag! *brrrr* Jag frös bara jag stack ut näsan.

Får se om jag orkar med någon träning ikväll. Isåfall blir de ett kort benpass. Utan riktig mat i maten så orkar man tyvärr inte så mycket... :(
Jag hoppas att både jag och Elina mår bättre i våra magar imorgon.

Kram på er!

1 kommentar:

Vanja sa...

Ja, ni får verkligen krya på er! Skönt ändå att go-gumman är lite piggare i alla fall :) kramar om!