lördag, maj 09, 2009

Vilken kväll!


Istället för gubben så fick jag äran att stå vid vedklyven ikväll. Och faktiskt...Det var rätt skoj! Tror inte gubben trodde att jag skulle gå ut. Men när sonen ville att pappan skulle vara inne så valde jag att gå ut. Skönt var det ute. Känns att det är vår nu.
Jag tillbringade en dryg timme tillsammans med veden. Nu kastar jag mig strax i soffan.
Uppdatering från sjukstugan på Rågvägen. INGEN har numera feber. Ser bra ut inför morgondagen det! :) Håll tummarna för att det fortsätter så!
Kram

3 kommentarer:

Vendela sa...

Klart jag håller tummsen!! duktig du är som håller på med ved förresten ;-)

Kram kram

Petra sa...

Hej!
Va skönt att sjukstigan numera e frisk =)

Ja sådana saker kan vara kul ibland, de gillade jag att göra när lillans pappa och ag bodde ihopa. En eller två timmar med veden va kul som omväxling ibland.

Kram på dig vännen.
SLår vad om att du e helsnygg nu efter din "förvandling"

Ja de va du säkerligen innan oxå inte så jag menade.


Kramar

Britt-Marie sa...

OH,jag minns när vi höll på med ved vad jag tyckte det var avkopplande att stå och hålla på med den.Kram