tisdag, maj 05, 2009

Träning och kroppen!

Jag for och tränade ett ca 50 minuters pass efter middagen. Körde överkroppen. (dock känner jag fortfarande av ena axeln och måste begränsa mig) Inte bra!

Hade ett intressant samtal angående kropps ideal. Hur man ska se ut osv. Personen jag pratade med har opererat delar av sin kropp och hade planer på att förändra mer.
Själv är jag lite emot den saken. Jag tycker att man ska vara glad för det man fått. Jag gillar inte direkt skönhetsoperationer om de inte är absolut nödvändigt!
Är det verkligen detta mina tjejer ska möta i framtiden?
Jag ska sluta klaga på min stora mage och hängande bröst! ;) Jag har fått 4 fina barn (och fått behålla 3 av dem) Att jag har lite hull här och där är väl egentligen bara friskt! Visst! Jag skulle vilja se vältränad ut! Men om de ska kosta flera 100000 kr för att komma dit. Då är det inte värt det!

Tjejer! Var stolta över er själva. Kort, lång, tjock, smal! Vi är alla vackra!
(Sedan är det ju bara sunt att röra på sig, men det får INTE gå till överdrift)

God natt på er alla!

1 kommentar:

Sara sa...

Hahaha, kan jag gissa vem? Du är duktig som tränar så hårt. Själv ska jag komma igång...snart ;) Kramar