söndag, maj 17, 2009

Dagen...

Dagen på jobbet gick bra. Men visst är det drygt med 9timmars arbetsdag. Jag ljuger om jag säger annat. På min lunchrast tog jag en halvtimmes rask promenad idag med. Sedan satte jag mig en stund utan för jobbet på en bänk och njöt av solens värme...

Imorgon är det ledig dag. Jag och tjejerna ska bara mysa. Hoppas på lika fint väder. Då lär vi nog vara ute mycket! :)
Bilen ska in på lite fixning så de blir promenad som gäller om vi vill ut! Lika bra det. Få röra på fläsket mera.

Blev för övrigt väldigt glad i eftermiddag. :) Jag for förbi mamma och pappa när jag slutade och fick middag där. Tack mamma och pappa! :) (de övriga hade ätit där tidigare)
Jag kom på att jag lämnat ett par caprijeans där förut. För att jag aldrig skulle kunna ha dem, trodde jag. Men idag kunde jag det! :) *weeeee* Lycka! :) Jag hade dem när jag var som smalast! Sommaren 2006. Dock vägde jag ett par kilo mindre då. Men vad gör det? Jag kan ju ha dem! :)
Jag är inte så tjock som jag tror ändå. Men mindre de ska jag bli! ;)

Kram på er alla!

1 kommentar:

Petra sa...

GRATTIS ÄLSKADE VÄN!!
där ser du att de hjälper ju!!
Så glad för din skull!
Kram