söndag, maj 17, 2009

Solen som sin vän!

Att vakna så här tidigt på morgonen och se solen lysa... :) Idag kommer det bli en fin dag! Och på denna fina dag så ska jag jobba.
GRATTIS till Norge! Till både segern igår och på deras nationaldag idag! :)
Jag är lagomt trött efter att ha sett på schager igår. Får skylla mig själv...
Idag tar jag bilen. Gubben får ringa efter den om han ska ut. Min rygg känns inge vidare. Då är cykeln inge bra heller. Måste försöka ta mig ut på promenad på lunchen idag. Japp!
(igår gick jag en rask 30 minuters prompa på lunchen, heja mig!)

Ha en fin dag!
Kram

1 kommentar:

Petra sa...

Hej!
Va duktig du e!
Jo jag försöker komma på andra tankar från honom. E nog på god väg. Men sen åker man ner i skiter igen. Men men en dag ska han va glömt. Eller nja jag ska ha kommit över honom iaf.

Massa massa kramar