torsdag, maj 14, 2009

Det är som en drog!

Träningen alltså!
Jag tänkte först inte fara och träna ikväll heller...
Men så ryckte de i hela kroppen. ;)
Jag drog i väg när barnen var redo för sängen och körde ett snabbt benpass. Härligt! :)
Tänkte på allt jag vräkt i mig idag. Då var jag liksom tvungen. *skratt*
Jag är verkligen en gottegris. När vi var på cafét så var jag ju bara tvungen att ta en av varje sort av kakorna. 3!!! st blev det ju då. Jaja! GOTT var det också.

Imorgon blir det ju ingen träning. Då blir det till att vara hemma med Elina. Och sedan fara och jobba. Sen jobbar jag ju hela helgen= ingen styrketräning.
Men jag fick ju till 4 pass denna veckan iallafall. Bättre än inget!
(tänk så stark jag ska bli till slut!)

Nu väntar sängen. Ska kika på lite tv!
Vad gör ni andra?

Kram på er!

2 kommentarer:

Petra sa...

VA DUKTIG DU E!
DU e min inspirations källa bara så du vet!!!

Ja fy va trist för henne. Men ge dig inte då!!
Stå på dig!

Massa kramar
Sov så gott sen

Sanna sa...

Hej vännen!
De känner jag igen mig på, har så svårt att kommaiväg. men sedan blir det att man inte kan vara utan det..

Blir lite så med promenaderna ett måste till slut. Nästan så man mår dåligt om man ine kommer ut..

Hoppas lilltjeje håller sig frisk nu..

Vadsöt hon var på videon.. Ler

Hoppas du får en fin helg nu..

Kramar om