söndag, maj 24, 2009

Söndagen!

Dagen startade kl 8 då barnen vaknade.
Micke fick gå ner och dammsuga medans jag mysade med barnen en stund till.
Fikade och tog det lugnt. Sedan tog jag Elina i vagnen och gick en 6 km sväng. Ner till kyrkogården till min ängel. Och hem igen. Hade köpt en sköldpadda som jag lade dit! Vår ängel har det så fint. Världens bästa pappa/morfar har planterat blommor... Vad gjorde vi utan han? Och mamma med såklart! :)

Gjorde våfflor till lunch! Farbror P kom och åt med! Gott gott!
Sedan beslutade vi oss för att grilla idag igen. P skulle bjuda på älgfilé! Inte illa. Det såg vi fram emot!

Tog de lugnt eftermiddagen och bara längtade efter middagen! Oj så gott det var! Hade glömt hur gott! Åt åt och åt! Kändes som jag skulle spricka. Som pricken över i´t så fick vi daimtårta till efterrätt. Kändes som jag rullade fram.
Ikväll har det blivit en kortare promenad med Isac och Alice. Alice ville cykla lite. Drygt 1.5 km blev det.
Sedan tog jag en 40 minuters rask promenad själv. Med musik i öronen stegade jag fram! :)

Nu är barnen duschade/badade och ligger i sina sängar!
Jag ska strax göra detsamma!

Ha en fortsatt trevlig kväll och sköt om er!
Kram

Inga kommentarer: