måndag, maj 18, 2009

Usch så tråkigt!

Ja, nu har jag gjort en av de tråkigaste sakerna som jag vet om. Jag har vikt tvätt! Säkert var det 4-5 maskiner! Jag kan inte förstå varför man inte vikar tvätten direkt? Men nej...Allt hamnar på hyllan i tvättstugan. Tills de är så fullt att de inte finns plats för mer. Då är det bara att ta tag i saken.
Nu är det gjort!
Alice ville göra som sin mamma. Hon sitter uppe på sitt rum med ALLA sina kläder på golvet. Hon viker plagg för plagg så de ska bli fint igen! ;)
Ja, nu får hon nog sitta där ett tag gissar jag på. Tar sin lilla tid. Det är inte lite kläder... Undrar hur länge de dröjer innan hon är le? Sa åt henne att hon fick inte komma ner förrän de var gjort. Har man dragit ut kläderna själv så har man...

Nu är de mer tvätt i torktumlaren. När de torrt så ska jag vika det på en gång...

Inga kommentarer: