onsdag, maj 06, 2009

Matlagning!

Jag gillar verkligen inte att laga mat. Men ibland är man ju tvungen. Snodde ihop en lasagne nu på förmiddagen. Bra med matlådor.
Lillan har vilat en stund. Skönt. Jag fick i henne en pannkaka tidigare. Dock kommer det ut bakvägen rätt fort. (Intressant att veta va?) ;)
Hoppas hon snart får behålla de hon äter. Hon har blivit så liten min sessa. Mammas tjej som var rund och go.

Blir till att fara ut sedan och hämta gubben. Det blir skiftbyte. ;)

Ha en fin dag alla som tittar förbi!
Kram

4 kommentarer:

Petra sa...

Men stackars lite sessa. Hoppas de vänder snart.
Trist att jobba kväll ,men vad göra. Man måste ha mat på bordet ju.
Ha en bra dag & kväll på jobbet.
Ta hand om dig älskade vän
Kramar

sara sa...

Det lugnt, jag packar ner dig ikväll redan så vi inte glömmer dig :) hehe... Jag lovar att sola lite för dig oxå :)
KRam

Vendela sa...

Nej, usch - matlagning är oftast ett nödvändigt ont. Jag är visserligen matglad, men jag önskar allt att man hade en kock härhemma som fixade ordning alla måltider *skratt*

Jenny sa...

Jaa visst är hon! :)
Usch ser att du är ännu en i gänget som inte gillar matlagning. Synd att mat är en nödvändighet! :P