onsdag, maj 13, 2009

Hamnade där igen!

På något konstigt vis så hamnade jag i styrkehallen ikväll-igen! Fast jag sagt till mig själv att det skulle vara vilodag idag! ;) Så kan det gå!
Blev bara ett kortare pass iallafall. ca 35 minuter kanske. Bröst, biceps och triceps blev dagens mål. Magen gör ont av gårdagens situps så de skippade jag idag! Inte visste jag att det fanns muskler där bakom? ;) Tänk att man lär sig något nytt varje dag! :)

Dagen har varit bra. Fått många glada skratt tillsammans med både arbetskamrater och de gamla! Underbara människor. Är så glad att jag har detta jobbet! :)
Känner man sig lite nere finns det alltid någon som muntrar upp en!
Fick promenadsällskap på lunchen med. Trevligt! Gick järnvägsgatan runt från jobbet. Blir ca 3½ km. Lagomt långt så man hinner få i sig mat med. :)

Nu väntar duschen. Alice och Elina sover redan. De var trötta efter dagisdagen. (Alice badade ju dessutom ikväll med pappan och Isac. Jag och Elina tittade på)
Blev lite stressigt då jag slutade kl 17 idag. Mötte upp M och barnen på badhuset. Tog Elina med mig och for ner och tankade bilen,medans övriga gick in och började bada. Köpte mig en korv så jag inte skulle hungra ihjäl innan vi åkte upp på mb igen. Mitt humör är inte att leka med när jag är hungrig vill jag lova... ;)

När vi kom hem fick Elina bada i badkaret innan det var dax för välling och sängen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram på er alla!
(sen tycker jag att det varit klent med kommentarer den sista tiden. Vore roligt med flera då jag har så pass många läsare varje dag. ;)

1 kommentar:

Petra sa...

Hej hopp gumman!
ja tur smaken e som baken. =)

Oj va du e duktig! Vill oxå kunna sticka iväg & träna så. Men har inte den möjligheten. Får bli här hemma. men men

Ja min visa gamla mormor sa att man skulle äta den. Så ut & leta.
Ja tack lite lycka eller tur hade inte suttit fel nu.

Massa massa kramar vännen min!

Sov gott