fredag, maj 08, 2009

Jag gjorde det själv...

...precis som mediumet sade. Jag kan aldrig vänta. Är för otålig. Jag vet ju att jag kommer får göra det sedan iallafall. Bättre att ha det gjort.
Nu är alltså sovrummet städat. Längtar tills de varit och sopat gatan här så man får ta tag i fönstren. Ser inte vackra ut! Men ingen mening att göra något åt det som sagt då inte de sopat ännu. Verkar dröja?

Sen lunch blev det idag. Halv 2 fick magen en tallrik fil och en smörgås. Då var jag klar med städningen. Hej å hå! Men jag var ju inte ens hungrig?

Ses senare!
Kram

2 kommentarer:

Vanja sa...

Sååå duktig du ha varit...nu får du sluta så det inte smitar av sig, orkar inte här nämligen ;) såg föresten sopningsbilen på byn nu. Kram!

Erika sa...

Hördes som att dom ska sopa gatorna i helgen...så till veckan får du börja putsa! :)